Gwarancja
Każdy produkt przeszedł dokładną inspekcję pod ścisłą kontrolą jakości. W przypadku, gdy okaże się, że ma on wady fabryczne lub jakiekolwiek samoistne mechaniczne usterki w okresie gwarancyjnym, należy dostarczyć go wraz z kartą gwarancyjną i dokumentem zakupu do serwisu – po wcześniejszych ustaleniach telefonicznych. Naprawa w okresie gwarancyjnym, bez zbędnej zwłoki, wynosi do 30 dni.
Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzenia lub wadliwego działania urządzenia wynikającego z niewłaściwego zainstalowania lub użytkowania. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz usterek spowodowanych przypadkami losowymi, takimi jak pożar, zalanie, przepięcie, skoki napięcia w instalacji elektrycznej. Nieuzasadniona ingerencja w urządzenie oraz dokonywanie własnych przeróbek skutkuje natychmiastową utratą gwarancji.
Serwis wykonuje również naprawy pogwarancyjne. Czas naprawy ustalany jest indywidualnie.
Reklamacje
- Sprzedający jako sprzedawca odpowiada wobec Konsumentów za wady, na zasadach dotyczących rękojmi uregulowanej w Kodeksie cywilnym (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.).
- Reklamacje (w tym również reklamacje dotyczące działania sklepu internetowego) mogą być zgłaszane pisemnie:
- listownie, na adres PPHU OK Wojciech Bromber, ul. Starowiejska 65; 80-534 Gdańsk,
- e-mailem, na adres kontakt@ohwoda.pl
- W przypadku umów sprzedaży, w których kupującym nie jest Konsument, w maksymalnym zakresie dopuszczalnym przez prawo, wyłącza się zastosowanie przepisów art. 556-576 Kodeksu cywilnego.
- Reklamacja powinna zawierać informacje takie jak:
- Dane kontaktowe Konsumenta, w tym adres korespondencyjny lub adres e-mail i numer telefonu
- Datę zawarcia umowy i numer umowy
- Dokładny opis przedmiotu reklamacji
- Okoliczności uzasadniające reklamację i oczekiwania Konsumenta względem złożonej reklamacji.
- Sprzedawca w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji ustosunkuje się do niej i udzieli Konsumentowi składającemu reklamację stosownej odpowiedzi. Sprzedający dołoży starań, by reklamacje były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki.